Tissot uvádí na trh nové oficiální hodinky NBA 2025

Švýcarský výrobce hodinek Tissot, který je oficiálním časoměřičem Národní basketbalové asociace (NBA), představil nové hodinky Tissot Supersport NBA Special Edition. Tyto hodinky se inspirují slavnými „Shot Clock“ a přinášejí designové prvky evokující svět basketbalu. S odvážným a všestranným vzhledem, 45mm černým PVD pouzdrem a číselníkem inspirovaným čísly na dresech hráčů jsou jedinečnou poctou lize. Každý detail hodinek vyzdvihuje podstatu NBA a odráží společnou vášeň značky Tissot pro sport a závazek ke kvalitě.

Společnost Tissot spolu s NBA, Ženskou národní basketbalovou asociací (WNBA) a NBA G League oznámila prodloužení jejich globálního marketingového partnerství, které začalo v roce 2015. Oznámení učinili generální ředitel Tissotu Sylvain Dolla, prezident NBA pro globální partnerství Salvatore LaRocca a ambasadoři značky – legenda NBA Tony Parker a šampionka WNBA 2024 Sabrina Ionescu.

Tissot je již deset let ceněným partnerem NBA, WNBA a NBA G League díky svému zaměření na inovace, přesnost a kreativitu. Prodloužené partnerství se projeví na klíčových akcích NBA, jako jsou Emirates NBA Cup, NBA All-Star, NBA Draft presented by State Farm®, NBA 2K Summer League a NBA Global Games. Rozšíření také zahrnuje pokračující podporu WNBA a ženského sportu, včetně uvedení hodinek Tissot Seastar Wilson® WNBA před sezónou 2024 a spolupráce se Sabrinou Ionescu.

Tissot zároveň představil model Tissot Supersport NBA Special Edition 2025, který navazuje na úspěch kolekce NBA z roku 2022. Tyto hodinky mají texturovaný číselník připomínající basketbalový míč. Na vteřinové ručičce logo NBA a na zadní straně pouzdra vygravírované logo NBA obklopené názvy 30 týmů. Týmy Západní konference jsou uspořádané vlevo a týmy Východní konference vpravo, podle jejich geografického rozdělení.

Co je to NBA?

Národní basketbalová asociace (NBA) je globální sportovní a mediální organizace, jejímž cílem je inspirovat a spojovat lidi prostřednictvím basketbalu. NBA zahrnuje pět profesionálních lig: NBA, WNBA, NBA G League, NBA 2K League a Basketball Africa League. Díky tomu má výraznou mezinárodní přítomnost. Její zápasy a programy jsou dostupné ve 214 zemích a regionech ve více než 60 jazycích. Zboží s logem NBA se prodává ve více než 200 zemích na všech sedmi kontinentech.

Na začátku sezóny 2024–25 se v NBA objevilo rekordních 125 zahraničních hráčů z 43 různých zemí, což je historicky nejvyšší počet.

Mezi digitální aktiva NBA patří NBA TV, NBA.com, mobilní aplikace NBA App a streamovací služba NBA League Pass. Liga také vybudovala jednu z největších komunit na sociálních sítích na světě. A to s více než 2,3 miliardy sledujících a lajků napříč profily ligy, týmů a hráčů.

NBA Cares, globální platforma pro společenskou odpovědnost, spolupracuje s uznávanými organizacemi po celém světě na řešení klíčových sociálních témat. Zaměřuje se na oblasti, jako jsou vzdělávání, inkluze, rozvoj mládeže, podpora rodin a zdraví.

O WNBA

WNBA, která v roce 2025 vstoupí do své 29. sezóny, oslavuje basketbal a kulturu, která jej obklopuje. V roce 2024 byla tato liga podle společnosti Morning Consult označená za nejrychleji rostoucí značku. Přičemž dosáhla rekordů v angažovanosti na sociálních a digitálních platformách, návštěvnosti zápasů, prodeji zboží a počtu unikátních diváků u svých televizních partnerů.

Liga se aktivně věnuje podpoře rozmanitosti, rovnosti a inkluze, stejně jako společenské odpovědnosti. Tuto vizi posiluje iniciativa WNBA Changemakers Collective – skupina společností zaměřených na podporu hráčů a transformaci fungování ligy.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru