Švýcarský výrobce hodinek Tissot, který je oficiálním časoměřičem Národní basketbalové asociace (NBA), představil nové hodinky Tissot Supersport NBA Special Edition. Tyto hodinky se inspirují slavnými „Shot Clock“ a přinášejí designové prvky evokující svět basketbalu. S odvážným a všestranným vzhledem, 45mm černým PVD pouzdrem a číselníkem inspirovaným čísly na dresech hráčů jsou jedinečnou poctou lize. Každý detail hodinek vyzdvihuje podstatu NBA a odráží společnou vášeň značky Tissot pro sport a závazek ke kvalitě.
Společnost Tissot spolu s NBA, Ženskou národní basketbalovou asociací (WNBA) a NBA G League oznámila prodloužení jejich globálního marketingového partnerství, které začalo v roce 2015. Oznámení učinili generální ředitel Tissotu Sylvain Dolla, prezident NBA pro globální partnerství Salvatore LaRocca a ambasadoři značky – legenda NBA Tony Parker a šampionka WNBA 2024 Sabrina Ionescu.
Tissot je již deset let ceněným partnerem NBA, WNBA a NBA G League díky svému zaměření na inovace, přesnost a kreativitu. Prodloužené partnerství se projeví na klíčových akcích NBA, jako jsou Emirates NBA Cup, NBA All-Star, NBA Draft presented by State Farm®, NBA 2K Summer League a NBA Global Games. Rozšíření také zahrnuje pokračující podporu WNBA a ženského sportu, včetně uvedení hodinek Tissot Seastar Wilson® WNBA před sezónou 2024 a spolupráce se Sabrinou Ionescu.
Tissot zároveň představil model Tissot Supersport NBA Special Edition 2025, který navazuje na úspěch kolekce NBA z roku 2022. Tyto hodinky mají texturovaný číselník připomínající basketbalový míč. Na vteřinové ručičce logo NBA a na zadní straně pouzdra vygravírované logo NBA obklopené názvy 30 týmů. Týmy Západní konference jsou uspořádané vlevo a týmy Východní konference vpravo, podle jejich geografického rozdělení.
Co je to NBA?
Národní basketbalová asociace (NBA) je globální sportovní a mediální organizace, jejímž cílem je inspirovat a spojovat lidi prostřednictvím basketbalu. NBA zahrnuje pět profesionálních lig: NBA, WNBA, NBA G League, NBA 2K League a Basketball Africa League. Díky tomu má výraznou mezinárodní přítomnost. Její zápasy a programy jsou dostupné ve 214 zemích a regionech ve více než 60 jazycích. Zboží s logem NBA se prodává ve více než 200 zemích na všech sedmi kontinentech.
Na začátku sezóny 2024–25 se v NBA objevilo rekordních 125 zahraničních hráčů z 43 různých zemí, což je historicky nejvyšší počet.
Mezi digitální aktiva NBA patří NBA TV, NBA.com, mobilní aplikace NBA App a streamovací služba NBA League Pass. Liga také vybudovala jednu z největších komunit na sociálních sítích na světě. A to s více než 2,3 miliardy sledujících a lajků napříč profily ligy, týmů a hráčů.
NBA Cares, globální platforma pro společenskou odpovědnost, spolupracuje s uznávanými organizacemi po celém světě na řešení klíčových sociálních témat. Zaměřuje se na oblasti, jako jsou vzdělávání, inkluze, rozvoj mládeže, podpora rodin a zdraví.
O WNBA
WNBA, která v roce 2025 vstoupí do své 29. sezóny, oslavuje basketbal a kulturu, která jej obklopuje. V roce 2024 byla tato liga podle společnosti Morning Consult označená za nejrychleji rostoucí značku. Přičemž dosáhla rekordů v angažovanosti na sociálních a digitálních platformách, návštěvnosti zápasů, prodeji zboží a počtu unikátních diváků u svých televizních partnerů.
Liga se aktivně věnuje podpoře rozmanitosti, rovnosti a inkluze, stejně jako společenské odpovědnosti. Tuto vizi posiluje iniciativa WNBA Changemakers Collective – skupina společností zaměřených na podporu hráčů a transformaci fungování ligy.