Hamilton ve spolupráci se studiem Kojima Productions vytvořil speciální edici hodinek pro hru Death Stranding 2: On the Beach

Hry Hidea Kojimy jsou fenoménem, který překračuje hranice videoherního průmyslu a ovlivňuje celou scénu. Jeho nový projekt, Death Stranding 2: On the Beach, přináší nejen pokračování oceňovaného příběhu, ale také exkluzivní spolupráci se švýcarskou hodinářskou značkou Hamilton. Ta se podílela na vývoji limitované edice hodinek, které se nejen objeví přímo ve hře, ale budou dostupné i ve sběratelské verzi limitované na pouhých 2 000 kusů celosvětově.

Spojení herního umění a precizního hodinářství

Vývoj hodinek byl vedený ve spolupráci s renomovaným uměleckým ředitelem Yoji Shinkawou, který se podílel na celkové estetice hry. Model se inspiruje klasickými liniemi kolekce Boulton, ale zároveň reflektuje techno-apokalyptický vizuální styl Death Stranding.

Design, který odráží futuristickou vizi

Hodinky jsou vyrobené z lehkého, ale extrémně odolného titanu s černou PVD úpravu, která jim dodává elegantní a sofistikovaný vzhled. Jejich konstrukce zahrnuje sedm safírových skel, která vytvářejí dynamické světelné efekty, jež se neustále mění v závislosti na dopadu světla. Minimalistické šedé ukazatele kontrastují s ikonickou oranžovou vteřinovou ručičkou a dvanáctihodinovým indexem, které zdůrazňují futuristickou estetiku.

Nejmodernější technologie pro maximální spolehlivost

Uvnitř hodinek se ukrývá automatický strojek H-10 s 25 kameny a 80hodinovou rezervou chodu. Speciální vyvažovací pružina Nivachron™ chrání mechanismus před vlivy magnetických polí, změnami teplot a nárazy. To zajišťuje jejich vysokou odolnost i v extrémních podmínkách.

Symbol spojitosti mezi hrou a realitou

Hideo Kojima k tomuto partnerství říká: „Je mi velkou ctí spolupracovat se společností Hamilton. Tyto hodinky představují most mezi herním a reálným světem. Stejně jako můj přístup ke hrám.“ Yoji Shinkawa dodává: „Na jejich vývoji jsme pracovali déle než dva roky a věřím, že jsme vytvořili nadčasový kousek, který bude fungovat jak ve hře, tak v reálném světě.“

Yoji Shinkawa (vlevo) a Hideo Kojima (vpravo)

Exkluzivita a dostupnost

Limitovaná edice 2 000 kusů bude dostupná v červnu 2025, souběžně s vydáním Death Stranding 2: On the Beach. Každý kus bude mít unikátní číslo a přijde ve speciálním sběratelském balení, které reflektuje svět hry.

Hamilton opět dokazuje, že je značka, která nejen že čítá historii spolupráce s filmovým průmyslem, ale dokáže se přizpůsobit i moderním digitálním trendům a herní kultuře.

O studiu Kojima Pructions

Kojima Productions je nezávislé herní studio, které v prosinci 2015 založil tvůrce her Hideo Kojima pod názvem „FROM SAPIENS TO LUDENS“. Hra DEATH STRANDING, která vyšla v listopadu 2019, představila „Social Strand System“, který hráče vzájemně propojuje a umožňuje jim pomáhat si prostřednictvím vlastního hraní. Také se v ní objevili světoznámí herci jako Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux a Lindsay Wagner, což vzbudilo velkou pozornost. Následně byla vydaná verze „DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT“ s různými doplňkovými prvky. Celkový počet hráčů po celém světě překročil 19 milionů. Kromě toho se ve spolupráci s filmovou produkční a distribuční společností A24 připravuje projekt hrané filmové adaptace. V červnu 2025 můžeme očekávat uvedení pokračování ‚DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH‘.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související články

Přejít nahoru