Oris, francouzská Ligue de Football Professionnel a francouzská asociace dětských charitativních organizací CNAPE se spojily, aby společně vytvořily radostné hodinky, které přinášejí změnu k lepšímu.

Týmová hra
Společnost Oris s potěšením oznamuje prohloubení spolupráce s francouzskou Ligue de Football Professionnel (LFP), která je od roku 2022 jejich klíčovým partnerem v oblasti udržitelného rozvoje. Oris jako oficiální časoměřič LFP zajišťuje měření času během zápasů dvou nejvyšších francouzských lig – Ligue 1 McDonald’s a Ligue 2 BKT. Toto partnerství však od počátku mělo mnohem širší záměr než jen umístění loga na sportovním vybavení či stadionu.

Silný závazek k sociální odpovědnosti
LFP se dlouhodobě profiluje jako evropská fotbalová liga s nejvýraznějším zapojením do projektů sociální odpovědnosti firem (CSR). Každý klub v lize aktivně spolupracuje s různými organizacemi a dohromady realizují přes 2 000 akcí ročně, které podporují více než 2 500 neziskových sdružení.
Spojení s CNAPE a nové limitované hodinky
Nyní společnost Oris svou spolupráci s LFP rozšiřuje propojením s charitativní organizací CNAPE – Národní konvencí sdružení na ochranu dětí. Společně spustili projekt zaměřený na podporu dětských práv a zážitkového sportu. Výsledkem je speciální edice hodinek LFP Limited Edition, která má upozornit na každoroční Tournoi des Défenseurs de l’Enfance – fotbalový turnaj pro děti, který nabízí nezapomenutelné zážitky a zároveň slouží jako prostředek k získávání finančních prostředků pro projekty organizace CNAPE.
Cesta za skutečnou změnou
Jedním z výkonných ředitelů Oris, Rolf Studer, k tomu uvedl:
„Jsme nadšeni, že naše partnerství s LFP dosáhlo nové úrovně. Nejde nám jen o umístění loga – chceme skutečně něco změnit. Toto silné partnerství s LFP a CNAPE přináší skutečné výsledky. Společně můžeme dosáhnout velkých věcí!“

Partnerství mezi Oris, LFP a CNAPE je důkazem, že sport může být více než jen zábava. Spojení prestižního fotbalu s udržitelností a charitativní činností ukazuje, jak lze využít sportovní platformu k pozitivní změně a podpoře potřebných komunit.
Vyšší cíle
S radostí vám společnost Oris představuje limitovanou edici hodinek Oris LFP v počtu 1 000 kusů. Tyto speciální hodinky vznikly ve spolupráci s francouzskou Ligue de Football Professionnel (LFP) a jejím charitativním partnerem CNAPE, národním svazem na ochranu dětí.

Design hodinek vychází ze sportovního retro stylu Divers Sixty-Five a obsahuje prvky inspirované činností CNAPE. Klíčovým vizuálním prvkem je písmo ve stylu dětského rukopisu, které symbolizuje nevinnost a hravost. Toto písmo nahrazuje veškeré texty na číselníku – včetně loga Oris, nápisu Swiss Made i údaje o vodotěsnosti (10 barů/100 metrů).
Zajímavým detailem je nápis water resistant v duhových barvách, které připomínají logo dětského fotbalového turnaje CNAPE, nazvaného Les Défenseurs de l’Enfance (Obránci dětství). Modrý číselník pak odkazuje na 17. cíl udržitelného rozvoje OSN – „Partnerství pro cíle“. Zadní stranu pouzdra zdobí logo Les Défenseurs de l’Enfance.

Technicky jsou hodinky založeny na modelu Divers Sixty-Five Date s průměrem 38 mm a pouzdrem z nerezové oceli. Nabízejí jednosměrně otočnou potápěčskou lunetu s minutovou stupnicí, šroubovací korunku pro vyšší bezpečnost a luminiscenční ručičky i značky. Uvnitř tiká automatický strojek Oris Calibre 733 s rezervou chodu 41 hodin a funkcí data umístěnou na pozici šesté hodiny. Hodinky jsou doplněné ocelovým náramkem se skládací sponou.
Benjamin Morel, generální ředitel LFP Media, dodává:
„Jsme nadšeni kampaní našeho partnera Oris! Tyto jedinečné hodinky Défenseurs de l’Enfance a tombola na podporu CNAPE jsou krásným příkladem závazku Orisu k ochraně dětí, což je i nadále klíčovým pilířem strategie CSR naší organizace.“
